نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 10:13

آغاز رزمایش جهادگران بسیج کارگری در مازندران/ از توزیع بسته تا عارضه‌یابی واحدهای صنعتی

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در روز قشر بسیج کارگری رزمایش جهادگران بسیج کارگری با هدف توزیع بسته بین نیازمندان و حضور جهادگران بسیجی برای عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی و در عرصه‌های کارخانجات آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در رزمایش گروه‌های جهادی بسیج کارگری با محوریت سپاه کربلا که با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، اظهار کرد: در روز قشر بسیج کارگری رزمایش جهادگران بسیج کارگری از امروز آغاز می‌شود.

وی از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: همزمان با رزمایش، نهضت کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان برگزار شده است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیج کارگری، در این رزمایش به عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی و در عرصه‌های کارخانجات حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است؛ این رزمایش به مناسبت هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری، سومین رزمایش جهادگران فاطمی با محوریت در سپاه کربلا برگزار شد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171511

مهمترین اخبار ایران و جهان: