نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 19:46

لازم باشد ۷۰ بار به خوزستان می آیم

اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پنج شنبه در دیدار مردمی در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اظهار کرد: حقیقتاً خوزستان دین خود را ادا کرده و امروز همه کشور به ویژه مسئولان باید نسبت به این مردم وفادار، مقاوم و باصفای این استان ادای دین کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و رشادت را از خود نشان داد، ادامه داد: ظرفیت‌های مهمی در این استان وجود دارد که از آن جمله می‌توان به نیروهای جوان، کارآمد و اثرگذار اشاره کرد؛ بسیاری از جوانان برومند می‌توانند در این استان تأثیرگذار باشند.

رئیس جمهور، مسئله اشتغال را یکی از مسائل مهم خوزستان و دارای اولویت برشمرد و تصریح کرد: استاندار و دیگر مسئولان استانی باید زمینه اشتغال را برای مردم این استان فراهم کنند؛ مدیران باید در استخدام‌ها از نیروی بومی بهره مند شوند چون بر نیروهای غیربومی اولویت دارند.

رئیسی با تأکید بر اینکه همه بخش‌ها باید در کنار وزارت کار در اشتغالزایی نقش آفرینی داشته باشند، اضافه کرد: مردم خوزستان و اهواز بدانید که این همه لطف و محبت شما را به وفاداری انقلاب مرتبط می دانم وگرنه من به غیر از یک طلبه خدمتگزار نیستم و مهمترین افتخار من نوکری برای شما مردم است؛ مهمترین افتخار من این است که برخی به من گفتند که از اول دولت هفت بار به خوزستان سفر کردید و در پاسخ گفتم برای رفع مشکلات این استان اگر لازم باشد ۷۰ بار سفر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تا مشکل آب، برق، فاضلاب، اشتغال، جوانان و دیگر مسائل حل نشود نمی‌توانم آرام بگیرم چون مردم وفاداری خود را نشان دادند و حماسه ساز شدند، گفت: سخن از رأی نیست بلکه سخن از عهد است؛ به عهد باید پایبند بود، همان عهدی که مردم خوزستان با نظام و انقلاب دارند، من هم به عهدم با مردم خوزستان وفادار خواهم بود.

ادامه دارد.........

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172711

مهمترین اخبار ایران و جهان: