نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 15:21

حضور مسئولان در منزل پاسدار شهید «میلاد حیدری» در قرچک

قرچک- مسئولان با حضور در منزل پاسدار شهید «میلاد حیدری» در قرچک با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه حجت الاسلام محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین، سردار عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین و برخی از مسئولان قرچک در کنار خانواده شهید میلاد حیدری در منطقه باقرآباد شهرستان قرچک حضور یافتند.

بر اساس این گزارش شهید حیدری شب جمعه گذشته طی بمباران رژیم صهیونیستی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از وی دو فرزند خردسال به یادگار مانده است.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک در ستاد تشییع پیکر شهید میلاد حیدری اظهار داشت: شهید والامقام باعث عزت منطقه شده است، مراسم تشییع که در قرچک اتفاق می‌افتاد با کیفیت بالا و با تمام قوای تمامی ادارات و دستگاه انجام خواهد شد چرا که این شهید آبروی قرچک است.

وی عنوان داشت: خواسته ما این است که شهید والامقام در قرچک به خاک سپرده شوند ولی خواسته خانواده شهدا این است که در شهرستان قروه به خاک سپرده شود.

گفتنی است که پاسدار رشید اسلام میلاد حیدری از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه، اصالتاً اهل روستای وینسار از شهرستان قروه استان کردستان و ساکن شهرستان قرچک بوده است.

لازم به ذکر است که شهید میلاد حیدری در سن ۳۲ سالگی به شهادت رسید. از این شهید والامقام دو فرزند ۶ و ۳ ساله به یادگار باقی مانده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1121199

مهمترین اخبار ایران و جهان: