نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 14:05

«پیمان سپاری» بهترین روش برای فعال کردن پروژه زائر سرای ایلامیان در مشهد است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: جهت تسریع در روند پروژه زائر سرای ایلامیان در مشهد بایستی این پروژه را به پیمان سپرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست کمیته فنی ساخت زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید کار ساخت پروژه زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد به صورت ویژه پیگیری، تعیین تکلیف و فعال  شود.

وی افزود: در این رابطه و به جهت پیشبرد پروژه بهتر است از ظرفیت های  خیرین نیک اندیش، ادارات، نهادها و کارخانجات درروند تکمیل این پروژه استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: همچنین لازم به ذکر است فاصله مکانی اجرای پروژه با جغرافیای ایلام از ویژگی‌های بارز این پروژه بوده و باید بعد مکانی و اعتبارات در اختیاررا در نظر گرفته و جهت تسریع در روند اجرایی و  فعال سازی آن این پروژه را به پیمان سپرد.

هژبری خاطر نشان کرد: علاوه بر در نظر گرفتن کاهش هزینه‌ها  باید کیفیت استاندارد مصالح ساختمانی را نیز مورد توجه قرار داد.

این مقام‌ مسئول با اشاره به اینکه، کار ساخت زائر سرا در دو فاز انجام می‌شود گفت: در حال حاضر فاز اول آن شامل سازه و سفت کاری ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 
به طور کلی این پرژوه تاکنون با اعتبار هزینه شده ۳میلیارد تومان ۵۲ درصد پیشرفت  فیزیکی دارد.

وی  در ادامه افزود: برای تکمیل این پروژه مردمی نیازمند نگاه ویژه خیرین هستیم و در این راستا دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در پایان گفت: لازم به ذکر است پروژه زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد در دو کیلومتری حرم مطهر امام رضا(ع) در ۸ طبقه به مساحت ۵ هزار متر مربع سازه بتنی، ۶۴ سوئیت، یک باب حسینیه، رستوران، نمازخانه، آشپزخانه، سردخانه، پذیرش زائر و ۳۲ واحد پارکینگ در حال ساخت است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1183211

مهمترین اخبار ایران و جهان: