نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 18:54

تلاش ۳۰ هزار کارگر شهرداری برای حال خوب پایتخت

رئیس شورا با بیان اینکه شهرداری بیش از ۳۰ هزار کارگر شاغل دارد، گفت: اگر حال شهر خوب است و سطح شهر را زیبا و محیای حضور شهروندان می بینیم از کار و تلاش شبانه روزی کارگران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، همزمان با یازدهم اردیبشهت ماه روز جهانی کار و کارگر آئین تجلیل از کارگران نمونه شاغل در شهرداری تهران با حضور مهدی چمران رئیس شورا اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین آقامیری عضو شورا، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، زاکانی شهردار تهران، باقری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

رئیس شورای شهر تهران با تبریک روز کارگر و روز معلم به تمامی زحمت کشان عرصه کار و تلاش برای ایران عزیز گفت: مسؤلین باید تمام تلاش خود را برای ارتقای زندگی کارگران انجام بدهند که این ارتقا باعث ارتقای سطح جامعه خواهدشد.

چمران افزود: اگر در سطح شهر پروژه‌ای افتتاح می‌شود یا ساختمانی و خیابانی احداث می‌شود و یا کار عمرانی انجام می‌پذیرد سطح شهر را تمیز و آراسته می‌بینیم، همه اینها مرهون کار کارگران شریف شهرداری تهران است، حاصل و خروجی عملکرد مدیریت شهری به کار و تلاش کارگران عزیز است.

چمران با تمجید از مقام کارگر و اشاره به رزق حلال گفت: اگر کار و تلاش ما و شما کارگران عزیز برای خدا باشد قطعاً این کار با برکت خواهد بود و رضایت آحاد مردم را در پی خواهد داشت و این خود نعمت بزرگی خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183755

مهمترین اخبار ایران و جهان: