نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 20:34

اضافه‌شدن یک پزشک متخصص اطفال به کادر درمانی تویسرکان

همدان- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان گفت: یک پزشک متخصص اطفال به کادر درمانی شهرستان تویسرکان اضافه می‌شود و در حال حاضر در تویسرکان کمبود پزشک متخصص نداریم.

محمد ربیع یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اگر اقدام مؤثری در زمینه پیری جمعیت صورت نگیرد جمعیت کشور به سرعت به سمت پیری پیش خواهد رفت، اظهار کرد: هفته سلامت سال ۱۴۰۲ با شعار سلامتی برای همه از ۹ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی مطرح کرد: برنامه‌های متنوع بهداشتی، غربالگری، خطرسنجی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با مشارکت برخی دستگاه‌های اجرایی در طول این هفته در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان ادامه داد: چاقی و اضافه وزن در دوره میانسالی از عوامل مستعد بیماری‌هایی مانند دیابت است و کارهای مانند اصلاح رژیم غذایی و فعالیت ورزشی مناسب می‌تواند این مشکل را تا حدی مرتفع کند.

ربیع یگانه در ادامه بابیان اینکه یک پزشک متخصص اطفال به کادر درمانی شهرستان تویسرکان اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان تویسرکان در خصوص پزشک متخصص در رشته‌های مختلف کمبود و مشکلی ندارد و در برخی رشته‌ها از دو پزشک متخصص برخوردار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186811

مهمترین اخبار ایران و جهان: