نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 14:39

ادامه فعالیت سامانه بارشی در زنجان/ ثبت بارش 52.3 میلی‌متری باران در«حلب»

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به فعالیت سامانه بارشی در استان اشاره کرد و گفت: این سامانه فردا از استان خارج و روز شنبه دما کاهش می‌یابد.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز شاهد آسمانی ابری خواهیم بود، اظهار کرد: این وضعیت جوی با بارش باران و در ساعات بعدازظهر با وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: وزش باد شدید فردا نیز ادامه خواهد داشت که در بعدازظهر با رگبار پراکنده باران و رعدوبرق در برخی مناطق همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سامانه اواخر وقت فردا از منطقه ما خارج خواهد شد و از روز شنبه شدت باد کاهش خواهد یافت.

رحمن‌نیا با اشاره به اینکه دمای هوا روند کاهشی دارد، ادامه داد: صبح روز شنبه کمینه دما در مناطق سردسیر استان به صفر درجه نیز خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به ثبت بارش 52.3 میلی‌متری باران در ایستگاه حلب طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بعد از حلب، بیشترین مقدار بارش با 35.1 میلی‌متر در باش قشلاق گرماب ثبت شده است.

وی میزان بارش گزارش شده از ایستگاه هواشناسی زنجان را 23.5 میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: میزان بارش ثبت شده در ایستگاه‌های فرودگاه و دانشگاه زنجان به ترتیب 16.5 و 18.1 میلی‌متر بوده است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145511

مهمترین اخبار ایران و جهان: