نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 13:53

بارندگی‌ها به آب شرب شهر برخوردار آسیب زد/ در سایر نقاط استان مشکلی نداشتیم

مدیرعامل آبفا لرستان در خصوص خسارات احتمالی ناشی از بارش‌ها به زیرساخت‌های شرکت آب و فاضلاب، گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت به زیر ساخت‌های شرکت آب و فاضلاب استان جز شهر برخوردار نداشته‌ایم، اگر هم خسارتی وارد شده همکاران ما ارزیابی را انجام و اعلام می‌کنند.

یاسر اکبریان امروز ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به شروع بارش‌ها از صبح چهارشنبه تاکنون، بیان کرد: با وجود شدت بارندگی اما خوشبختانه جز قطع آب بخش برخوردار شهرستان دلفان که تازه به شهر تبدیل شده است قطعی آب در شهر و یا روستایی نداشته‌ایم.

وی اظهار کرد: قطعی آب شهر برخوردار که ۷۰۰ خانوار جمعیت دارد به دلیل بروز مشکل در خط اصلی محل تامین آب آشامیدنی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: اکیپ‌های اتفاقات شرکت آب و فاضلاب در محل حاضر هستند تا به محض فروکش کردن آب رودخانه اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام دهند.

اکبریان با اشاره به اینکه تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و بازسازی شبکه انتقال آب برخوردار فراهم است، خاطر نشان کرد: با فروکش کردن آب رودخانه ظرف ۲۴ ساعت خط اصلاح و بازسازی می‌شود.

به گفته وی آبرسانی به شهر برخوردار توسط تانکرهای سیار انجام می‌شود.

وی در خصوص خسارات احتمالی ناشی از بارش‌ها به زیرساخت‌های شرکت آب و فاضلاب لرستان، توضیح داد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت به زیر ساخت‌های شرکت آب و فاضلاب استان جز شهر برخوردار نداشته‌ایم، اگر هم خسارتی وارد شده همکاران ما ارزیابی را انجام و اعلام می‌کنند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145411

مهمترین اخبار ایران و جهان: