نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 13:18

رشد تولید و مهار تورم از اهداف قرارگاه جهاد علمی خراسان حنوبی باشد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در قرارگاه جهاد علمی نخبگان را به صنعت معرفی و برای آن‌ها برنامه ریزی داشته باشیم گفت: باید ازظرفیت ها و پتانسیل موجود در دستگاه های دولتی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در اولین جلسه قرارگاه جهاد علمی که به همت سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری استان برگزارشد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مدتها است که برموضوع امید وامید آفرینی در جامعه تاکید دارند.

وی با بیان اینکه باید ناامیدی در جامعه را تبدیل به امید آفرینی کنیم،گفت: احصاء مشکلات، هدفگذاری برنامه ها از مهم ترین مولفه ها در مدیریت است وباید تحول در برنامه ریزی سرلوحه کارمان باشد.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه جهاد علمی بیان داشت: باید سیستمی را طراحی کنیم که کار و اهداف ما را پیامد سنجی و جلسات به خروجی خوب بینجامد.

وی با تاکید براینکه گفتمانمان باید در عرصه علمی تبدیل به عمل شود، افزود: باید از ظرفیت نخبگان و اتصال آنها به بدنه صنعت استفاده شود و نخبگان را باید با صنعت آشتی دهیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این باید در قرارگاه جهاد علمی نخبگان را به صنعت معرفی و برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم، گفت: باید ازظرفیت ها و پتانسیل موجود در دستگاه های دولتی استفاده شود.

به گفته سردار مهدوی نخبگان باید در حوزه علوم انسانی و اسلامی نیز فعالیت داشته چرا که یکی از اهداف علوم انسلانی تربیت انسان طراز انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انتظار ما از قرارگاه جهاد علمی این است که مباحث خوب و تاثیر گذار برای استان و کشور درآن مطرح و دنبال شود، بیان داشت: این قرارگاه باید برای رشد تولید و مهار تورم پیشگام باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به وجود محصولات استراتژیک در بخش کشاورزی، وجود معادن غنی و صنعت در استان گفت: برای مشکلات این عرصه ها و رفع موانع آن باید چاره اندیشی کرد.

سردار مهدوی با بیان اینکه باید در برنامه ها به دنبال خروجی کار نیز باشیم، افزود: خیلی از کارخانه ها در استان هستند که می توانند براساس فکر و اندیشه نخبگان کارکنند.

وی شناسایی امکانات و نیازسنجی را ازمولفه های مهم دانست و عنوان کرد: شناسایی آسیب ها و توجه به رشد تولید و مهار تورم مهم است و اگر این دو محقق شد ما برای تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی به درستی عمل کرده ایم.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1178011

مهمترین اخبار ایران و جهان: