نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 16:12

ثبت نام مسابقات قرآنی «مدهامتان» در کردستان آغاز شد

سنندج- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم «مدهامتان» آغاز شده و اعضای کانون های مساجد می توانند در این رویداد شرکت کنند.

بهزاد کیامهر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» شامل بخش ویژه اعضا، بخش رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر هفت سال، بخش ویژه کانون، تلاوت نور، تولیدات هنری و بخش بین الملل است.

وی افزود: این دوره از مسابقات در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

کیامهر خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۳۰ سال می‌توانند در رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، اذان، مکبری، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع) و حفظ کل و حفظ جز ۳۰ رقابت نام‌نویسی کنند که رقابت در رشته حفظ به شکل حضوری خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان زمان ثبت‌نام این مسابقات را تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: اعضای کانون های مساجد می توانند با مراجعه به سامانه «بچه‌های مسجد» به آدرس الکترونیکی www.bachehayemasjed.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام و شانس خود را برای رقابت در این دوره از مسابقات بسنجدند.

وی ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی را از مهمترین اهداف مسابقات ملی مدهامتان برشمرد.

وی یادآوری کرد: بارگذاری آثار از طریق سامانه بچه های مساجد از هفته چهارم فروردین ماه آغاز شده و تا هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد و شرکت در مسابقات غیرحضوری از هفته اول خرداد و داوری آثار از هفته دوم خرداد آغاز می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178355

مهمترین اخبار ایران و جهان: