نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 11:17

استاندار خراسان جنوبی: دلیل دست نیافتن دشمن به اهدافش نیروهای مسلح جان بر کف و ملتی غیور است

استاندار خراسان جنوبی گفت: دست نیافتن دشمن به اهدافش به خاطر این بوده که جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح جان بر کف و ملتی غیوری دارد که تا پای جان ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی، صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش در مرکز خراسان جنوبی اظهارداشت: آمریکا همیشه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده و هست و در طی چهار دهه هدف اصلی خود را براندازی انقلاب اسلامی قرار داده و حداقل هدفشان تغییر رفتار و هویت مردم ایران بوده است.

وی با بیان این که دشمن در طول این چهار دهه نتواسته در کارهای نظامی موفق شود، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس هر چند دشمن سختی‌هایی را برای ملت ایران تحمیل و تلفاتی را به دنبال داشت اما نتوانست به آنچه که مورد هدف داشت دست یابد.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: خون پاک این جوانان نهال جمهوری اسلامی ایران را به درختی تنومند تبدیل کرده است.

قناعت با اشاره به اینکه ایران از استحکام درونی برخوردار بوده چون از وجود مردمی انقلابی و متدین برخوردار بوده که آموزه های دینی را سرلوحه کارهای خود قرار می دهند، یادآور شد: در رأس انقلاب ایران نایب امام زمان قرار دارد که تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند.

وی افزود: نشان های استحکام در کشورمان زیاد بوده از جمله افتخارت علمی، پزشکی، نظامی و غیره که سبب شده در طول چهار دهه دشمن هر توطئه ای که بر علیه این ملت روا داشته نتواند بحث براندازی و تغییر هویت این ملت را که مورد هدف قرار داده دست یابد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دست نیافتن دشمن به اهدافش به خاطر این بوده که جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح جان بر کف و ملتی غیوری دارد که تا پای جان ایستاده اند.

قناعت با اشاره به اینکه برعکس پیشرفت هایی که جمهوری اسلامی ایران در این سال ها به دست آورده، آمریکا با ضعف مواجه شده است، یادآور شد: آمریکا به دنبال ایجاد دوقطبی های کاذب در کشورهای اسلامی بوده و خداوند کاری کرد که این شر به خودشان برگشت کند.

وی بیان داشت: یکی از موضوعات جدی که آمریکا به دنبال آن بوده و است حل بحران رژیم صهیونیستی است که تاکنون به این موضوع دست نیافته و می‌بینیم که همه کشورهای اسلامی ارتباط خود را با این رژیم قطع کرده و یا در حال قطع کردن ارتباط خود با آن هستند چون آن را به عنوان کشور نمی دانند بلکه آن را کشوری جعلی و غاصب می دانند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ارتباط گیری کشورهای اسلامی همچون عربستان، بحرین و امارات با جمهوری اسلامی ایران گفت: شکست آمریکا در آمریکای لاتین که حیات خلوت آمریکا بوده بر تمام دنیا واضح شده به طوری که امروز رؤسای جمهوری در آمریکای لاتین رأی می‌آورند که ضد آمریکا باشند. 

قناعت با اشاره به اینکه امروز شاهد خروج ۲ میلیون اسرائیلی از فلسطین هستیم، اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری سلامی ایران در بیخ گوش آمریکا در آب های آزاد مستقر بوده و این ضعف آمریکا را نشان می دهد.

وی به آیه ۱۶ سوره نحل اشاره داشت و گفت: برای تشخیص حق و باطل باید نشان هایی وجود داشته باشد که پیامبر فرمودند بعد از خود نشان هایی قرار داده ام که مردم راه را از بی راهه تشخیص دهند و آنها قران و ائمه اطهار بوده که اگر این دو نشانه را سرلوحه کار خود قرار دهیم بدون شک ملت ما پیروز است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157255

مهمترین اخبار ایران و جهان: