نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 13:07

ششمین نمایشگاه قرآن و عترت همدان برگزار می‌شود

همدان-رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری ششمین نمایشگاه استانی قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مقصود قاسمی اظهار کرد: ششمین نمایشگاه قرآن و عترت پس از وقفه چندساله به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با هدف گسترش فرهنگ قرآنی و توسعه و ترویج فعالیت‌های این حوزه، همزمان با ماه مبارک رمضان در همدان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه کتب مختلف در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، علاوه بر غرفه‌های عرضه کتب و محصولات فرهنگی و قرآنی، ۲۵ غرفه جنبی هم در نمایشگاه برپا خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: برای افزایش تنوع در بخش محتوایی نمایشگاه و همچنین استفاده از ظرفیت سایر مراکز و نهادهای مرتبط قرآنی، بخشی از غرفه‌های جانبی به حوزه علمیه، ستاد اقامه نماز، بنیاد قرآن، بنیاد نهج البلاغه، بنیاد مهدویت، کانون پرورش فکری، جامعه القرآن کودک و نوجوان و واحد خوهران، حجاب و عفاف، غرفه فرهنگی، نمایشگاه خوشنویسی، مؤسسه کلام احیا، مؤسسات قرآنی و اتحادیه انجمن‌اسلامی واحد خواهران اختصاص داده شده است.

قاسمی برگزاری محافل و نشست‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌های جنبی ششمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت همدان عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از ۲۷ فروردین تا یکم اردیبهشت‌ماه، در تالار قرآن همدان پذیرای حضور عموم خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141199

مهمترین اخبار ایران و جهان: