نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 11:23

بستری ۱۸بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گیلان

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: ۱۸ بیمار با شرایط بد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در گیلان اظهار کرد: بستری‌های کرونایی نسبت به روز گذشته در مراکز درمانی گیلان افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند، افزود: در حال حاضر ۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند.

مهرابیان با اشاره به اینکه ۲ بیمار کرونایی در بخش آی سی یو بیمارستان‌ها بستری هستند، ادامه داد: وضعیت ۱۴ بیمار کرونایی بدحال گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: ۱۸ بیمار کرونایی نیز برای دریافت خدمات ویژه‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۴ بیمار پس درمان بهبود یافته و با تشخیص پزشک از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

مهرابیان بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: افراد در صورت داشتن علائمی چون تب، سرفه، گلو درد سریعاً به پزشک مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان زدن ماسک در این ایام ضرورت دارد، افزود: مردم عزیز در دید و بازدیدهای نوروزی از دست دادن و روبوسی با یکدیگر خودداری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1110455

مهمترین اخبار ایران و جهان: