نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 16:39

دشمن با ذات انقلاب اسلامی مشکل دارد

بوشهر- مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با ذات انقلاب اسلامی مشکل دارد گفت: دلیل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر زورگویان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پاسدار حمید اباذری ظهر چهارشنبه در مراسم نوزدهمین یادواره شهدای روستای درازی و بزرگداشت شهدای گمنام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهرستان دین خود را به نظام ادا کرده است، اظهار داشت: این شهرستان در دوران دفاع مقدس حداقل سه لشکر به جبهه‌ها اعزام کرده و بیش از یک تیپ شهید، آزاده و جانباز تقدیم نظام کرده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه داستان انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد؛ افزود: در حوادث اخیر هم شهدا زیادی تقدیم نظام و انقلاب کردیم.

اباذری ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس شهدا ما با دست خالی حماسه‌های زیادی را خلق کردند و امروز ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است.

 دشمن با ذات انقلاب اسلامی مشکل دارد

وی با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و مردم قدر شهدا می‌دانند؛ تصریح کرد: ۴۴ سال از این انقلاب می‌گذرد و هر روز شاهد دشمنی دشمنان با این انقلاب هستیم.

اباذری تاکید کرد: آمریکا در حال افول است و ذره ذره در حال آب شدن است به همین دلیل جنگ روسیه و اوکراین به راه انداخته تا بتواند خودش را نجات دهد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از گذشت ۴۴ سال ایران در اوج اقتدار و بالاترین جایگاه در جهان قرار دارد و هیچکس جرأت ندارد نگاه چپی به ما داشته باشد.

اباذری با اشاره به اینکه امروز دولت در مهار تورم نتوانسته شعار مقام معظم رهبری را تحقق بدهد، گفت: امروز مردم ما در حوزه معیشت دچار مشکلات عدیده ای هستند که انتظار داریم هر چه زودتر این مشکل حل شود.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح ما امروز در اوج اقتدار هستند و دلیل دشمنی دشمنان با انقلاب به خاطر خود ذات انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر زورگویان است.

اباذری ادامه داد: کسانی که تلاش داشتند در کشور ما آشوب ایجاد کنند امروز به خودشان برگشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159955

مهمترین اخبار ایران و جهان: