نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 13:25

اعتراف روزنامه اسرائیلی به نابودی رژیم صهیونیستی

به گفته امام‌جمعه رشت روزنامه عبری زبان هاآرتص اعتراف کرده که دوران طوفانی را تجربه می‌کنند که تحلیلگران در خصوص وقوع جنگ از چند جانبه پیش از این هشدار می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: کمک و حمایت بر مظلومین فلسطین برای همه مسلمانان ضروری  و واجب کفایی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از آغاز فعالیت انقلابی از فلسطین و آرمان‌های فلسطین حمایت کرده بودند، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، جمهوری اسلامی سفارت فلسطین در ایران را تشکیل داد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) تصریح کرد: جمهوری اسلامی تا امروز رژیم منحوس صهیونیستی را  به رسمیت نشناخته و نخواهد شناخت، کنفرانس‌های بزرگ جهانی را برای آزادی فلسطین آغاز و از جنبش‌های آزادی بخش فلسطین حمایت و روز جهانی قدس را بومی‌سازی کرد.

فلاحتی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حمایت از فلسطین شعله مقاومت را زنده کرده است، افزود:  ایران اسلامی هر حرکتی که در حمایت از مردم فلسطین باشد را حمایت کرده و جمهوری اسلامی همواره بهترین راه‌حل‌ها را برای قدس و مردمان مظلوم ملسطین ارائه داده است.

وی با تأکید بر اینکه هدف از مبارزه برای  آزادی فلسطین آزادی همه سرزمین فلسطین از بحر تا نحر است، گفت: قدس شریف از آن فلسطینی‌هاست رژیم منحوس صهیونیستی بداند که رو به  اضمحلال است و آمریکا و اسرائیل دوران افول خود را طی می‌کنند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه روزنامه عبری زبان هاآرتص اعتراف کرده که دوران طوفانی را تجربه می‌کنند که تحلیلگران در خصوص وقوع  جنگ از چند جانبه  پیش از این هشدار می‌دادند، بیان کرد: روزنامه هاآرتص در اعترافی اعلام کرده بود که این درگیری ها قدرت اسراییل را تحت شعاع قرار می‌دهد و تنها رژیمی که احتمال تغییرش هست اسرائیل است نه ایران.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه دشمنان امروز اذعان دارند که انقلاب اسلامی ماندگار است، گفت: رهبر هوشمند ایران اسلامی  فرموده بودند که اروپایی ها باید از دست آمریکایی‌ها خود را نجات دهند چون آمریکایی‌ها  آن‌ها را بازی گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور آگاهانه خود مثل همیشه اعلام کرده اند که آرمان فلسطین هنوز زنده است و راه امام خامنه ای عزیز همچنان تا ظهور حضرت مهدی ادامه دارد، افزود: قدس حقیقت همیشه زنده است و رژیم منحوس صهیونیستی دوران افول خود را طی می‌کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147655

مهمترین اخبار ایران و جهان: