نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 23:17

موافقت دولت برای اخذ یک میلیارد دلار فاینانس برای کشاورزی خوزستان

اهواز- استاندار خوزستان از موافقت دولت برای اخذ یک میلیارد دلار فاینانس برای بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: این امر در راستای رونق بیشتر کشاورزی استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه جمعه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان با حضور رئیس‌جمهور اظهار کرد: رئیس‌جمهور و هیئت همراه در این سفر ۲ روزه در شهرهای مختلف استان حضور یافتند و طرح‌های متنوعی به بهره‌برداری رسید.

استاندار خوزستان تاکید کرد: مردم خوزستان با حضور پرشور در استقبال از رئیس‌جمهور و دفاع از انقلاب، رهبری و دولت سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود به میدان آمدند و بار دیگر نشان دادن که از مسئولان جلوتر هستند.

وی گفت: مردم خوزستان یکدل و متحد در استقبال از رئیس‌جمهور در صحنه حاضر شدند و مشت محکمی به دهان بدخواهان نظام زدند؛ از طرفی هم موجب قوت قلب مسئولان برای حرکت قدرتمند در مسیر خدمت شدند.

محراب با بیان اینکه خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است، ادامه داد: مصوبه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف از جمله آب، فاضلاب، آسفالت، بهداشت و درمان و راه‌های استان در این سفر نهایی شده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری وزارت نفت در خوزستان گفت: ۱۵۰ هزار میلیارد ریال وزارت نفت در قالب مسئولیت اجتماعی در حال سرمایه‌گذاری در این استان است.

استاندار خوزستان خبر داد: موافقت دولت برای اخذ یک میلیارد دلار فاینانس چین برای بخش کشاورزی خوزستان اخذ شده که این اقدامی بزرگ و خبری خوب برای رونق بیشتر کشاورزی استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174599

مهمترین اخبار ایران و جهان: