نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 00:53

بی‌تدبیری اخیر مدیران وزارت آموزش و پرورش کام معلمان را تلخ کرد

ساوجبلاغ- فرماندار ساوجبلاغ گفت: اتفاقات ناخوشایند اخیر در حوزه رتبه‌بندی‌ها چیزی جز بی‌تدبیری و ناکارآمدی مسئولان وزارت آموزش و پرورش نبود که کام فرهنگیان را تلخ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا البرزی عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و شهدای معلم و تبریک فرارسیدن روز معلم گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم بایستی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی افزود: در جهان امروز، قدرت و اقتدار در عرصه‌های علمی است و معلمان ما نقش مهمی در تربیت نخبگان این عرصه دارند.

فرماندار ساوجبلاغ با گلایه از عملکرد ضعیف مدیران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اتفاقات نا خوشایند اخیر چیزی جز بی‌تدبیری و ناکارآمدی مسئولان مرتبط نبود که باعث ناراحتی این قشر زحمتکش شد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تصمیمات خوب مدیران برای بهبود اوضاع آموزش و پرورش باشیم.

وی گفت: با این حال نباید از اهداف راهبردی بلندمدت و میان مدت غافل شویم و در حوزه‌های زیرساختی و سرانه‌های آموزشی که اوضاع خوبی نداریم، تلاش مضاعف کرده و شاخص‌ها را همزمان با تناسب افزایش جمعیت ارتقا دهیم.

البرزی پیگیری احداث دانشگاه فرهنگیان و راه اندازی هنرستان کشاورزی را حائز اهمیت دانست و خواستار پیگیری آن شد.

این جلسه با دستور پیگیری و بررسی اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم، پیگیری پشتیبانی سوادآموزی شهرستان و گزارش فعالیت‌های تربیتی و آموزشی اجراشده برگزار گردید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1176911

مهمترین اخبار ایران و جهان: