نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 11:40

مدیریت شهری به فرمان امیرالمؤمنین با مالک اشتر توجه داشته باشد

عضو شورای شهر تهران گفت:از مدیریت شهری می‌خواهم به فرمان امیرالمؤمنین به مالک اشتر توجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سخنرانی شیخ حسین انصاریان گفت: باید سعه‌صدر خود را برای نقد بالا ببریم و اگر یک روحانی به مسئولان نقد کرد باید آن را بپذیریم.

وی ادامه داد: از مدیریت شهری می‌خواهم به فرمان امیرالمؤمنین به مالک اشتر توجه داشته باشد و در حوزه فرهنگی آن را اجرایی کند.

در ادامه ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به روز ملی منابع انسانی گفت: ارزشمندتر از روز منابع انسانی عمل کردن به علت نامگذاری این روز است.

وی ادامه داد: امروز در جهان و کشور ما سخن از سرمایه انسانی است و کشورهای مختلف منابع انسانی را به سرمایه تبدیل کرده اند که گران بهاترین سرمایه نسبت به سایر سرمایه هاست.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: کشورهایی که دغدغه نیروی انسانی خود را در دستور کار قرار دادند، منزلت، معرفت و ثروت را برای کشور خود به ارمغان آورده اند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران به لحاظ کمی و کیفی سرمایه انسانی گرانبهایی دارد، گفت: توجه به دغدغه‌های کارکنان شهرداری می‌تواند ثمرات ارزشمندی برای آن فراهم آورد؛ تعامل دوجانبه نیروی انسانی و مدیریت عالی بازی برد- برد را برای سازمان رقم زد و تجربه ناموفق سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ بازی باخت- باخت را رقم زد و امیدواریم این دوره بازی برد- برد را رقم بزند.

امانی گفت: هموارسازی زمینه ارتقا شغلی بر اساس شایسته محوری، عادلانه کردن نظام پرداخت حقوق کارکنان و هم ترازی با حقوق کارکنان دولت، برقراری امنیت شغلی کارکنان و برگزاری آزمون‌های مکرر استخدامی و رفع مشکل مسکن کارکنان باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152799

مهمترین اخبار ایران و جهان: