نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 00:40

تقویت زیر ساخت های مرزی خراسان شمالی در دستور کار قرار دارد

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: تامین و تقویت زیرساخت‌های مرزی استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا حسین‌نژاد در آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی خراسان شمالی که شامگاه جمعه معه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: تأمین و تقویت زیر ساخت‌های مرزی استان، تأمین نیازمندی‌های واحدهای مرزی، پیگیری الحاق

استان به فهرست استان‌های تحت پوشش بهره‌مندی از عوائد طرح فروش سوخت، بازگشایی معبر مرزی بازارچه پرسه سو و همچنین تأمین اعتبار طرح جلوگیری از آب‌های مرزی استان برای سال جدید در حال پیگیری است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌ها در سال جاری شاهد ارتقا وضعیت اقتصادی و تقویت صنایع تولیدی استان خواهیم بود که ماحصل آن تحول عظیم در بخش تولید است.

وی همچنین با اشاره به نام‌گذاری خراسان شمالی به عنوان قطب کشاورزی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: با انتقال آب‌های مرزی و آزادسازی آب سدها برای کشاورزی می‌توان تحول عظیمی در بخش کشاورزی آبی در استان ایجاد کرد.

حسن‌نژاد بیان کرد: در بخش صنعت، معدن و تجارت نیز با انجام برخی اقدامات می‌توان شاهد شکوفایی صنعت استان باشیم.

حسین نژاد همچنین با اشاره به محرومیت خراسان شمالی در بخش‌های مختلف گفت: ۳۰ درصد از مردم استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اما با همت مدیران توانمند و هم‌دلی و هم‌افزایی می‌توان استان را در بخش‌های مختلف به بالاترین سطوح ارتقا داد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سردار داوطلب تجلیل و سرهنگ ندرخانی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی در خراسان شمالی معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1134311

مهمترین اخبار ایران و جهان: