نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 21:44

سقوط صنعت نفت به تاخیر افتاد/ اولین برد خانگی پس از ۲۵ هفته!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، با متوقف ساختن اصلی‌ترین رقیب خود در راه بقا در لیگ برتر، امیدهای خود را برای جلوگیری از سقوط زنده نگه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، پنجشنبه شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان مس کرمان بود که میزبان این مسابقه در نهایت مقابل حریف کرمانی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

گل اول تیم صنعت نفت را در این مسابقه مهدی ممی‌زاده در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند و چهار دقیقه بعد، احمد نصیری مس را به گل مساوی رساند. در دقیقه ۹۰ این دیدار احمد شریعت‌زاده موفق شد صنعت نفت را از روی نقطه پنالتی به گل برتری برساند.

این دیدار را وحید کاظمی با همراهی محمدرضا ابوالفضلی و مهدی شفیعی قضاوت کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل اول تیم صنعت نفت تور دروازه تیم مس کرمان دچار پارگی شد که این موضوع بازی را با چند دقیقه وقفه مواجه کرد.

در دقیقه ۸۱ این دیدار، صحنه مشکوک بل پنالتی درون محوطه جریمه مس کرمان رخ داد که برای لحظاتی جو ورزشگاه را بر علیه داور متشنج کرد.

در دقیقه ۹۰ با رای کمک داور این دیدار، داور میدان صحنه برخورد توپ به دست مدافع مس کرمان را پنالتی اعلام کرد تا صنعت نفت در لحظات پایانی، توسط شریعت‌زاده به گل برتری دست پیدا کند.

حدود ۵ هزار تماشاگر آبادانی با حضور در ورزشگاه تختی از تیم محبوب خود حمایت کردند، اما یکی از آخرین بخت‌های صنعت نفت برای بقا، از بین رفت.

با این نتیجه، صنعت نفت ۱۶ امتیازی شد و مس کرمان در امتیاز ۲۱ باقی ماند تا در فاصله ۵ هفته به پایان رقابت‌ها و با توجه به نیاز ۵ امتیازی صنعت نفت برای سبقت از مس رده چهاردمی، امیدهای نفت آبادان زنده بماند‌.

در هفته ۲۶ این مسابقات، صنعت نفت آبادان روز شنبه ۲۶ فروردین ماه جاری در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.

نساجی، استقلال، ذوب‌آهن و گل‌گهر چهار حریف هفته‌های پایانی صنعت نفت هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1132211

مهمترین اخبار ایران و جهان: