نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 23:06

مردم در دفاع از مردم فلسطین لحظه ای عقب نخواهند نشست

زنجان -نماینده ولی فقیه و همچنین استاندار زنجان در پیامی مشترک تاکید کردند: مردم نشان دادند در دفاع از مردم فلسطین لحظه ای عقب نخواهند نشست..

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی و محسن افشارچی در پیامی مشترک ضمن تشکر از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند: مردم نشان دادند در دفاع از مردم فلسطین لحظه‌ای عقب نخواهند نشست.

این بیانیه می افزاید: مردم شریف و غیور استان یکبار دیگر ثابت کردند پای انقلاب و آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهدا ثابت قدم هستند و برخلاف القائات و هوچی‌گری های رسانه‌ای دشمنان در راه دفاع از مردم بی‌دفاع فلسطین لحظه‌ای عقب نخواهند نشست و با تمام وجود آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند.

خاتمی و افشارچی افزورند: «امروز برگ دیگری بر افتخارات مردم دیار شور و شعور حسینی در عرصه انقلاب اسلامی رقم خورد و در ایام پر فیض و برکت رحمت و رضوان الهی، حضور حماسی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان را در گرامیداشت روز جهانی قدس شاهد بودیم. مردم مومن و ولایی استان امروز همچون سال‌های گذشته با حضور حماسی و پرشکوه خود صحنه‌های زیبا و پرمعنایی از بصیرت، آگاهی و وفاداری خود را در حمایت از قدس شریف به منصه ظهور رساندند و برگ زرین دیگری را در کارنامه‌ استکبارستیزی خود به یادگار گذاشتند».

در ادامه این بیانیه آمده است: قطعاً فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای این مردم مومن و روزه دار همپای ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر آزادی‌خواهان جهان بر هیمنه پوشالی و فرسوده رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی چنان لرزه انداخته که آن را در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و همچنین استاندار زنجان افزودند: «اینجانبان این همه شور، شعور و لحظه‌شناسی، هوشمندی و بصیرت مردم استان علیه جرثومه فساد و غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس را ارج می نهیم و از خداوند متعال پیروزی جبهه مقاومت، آزادی قبله اول مسلمین و نابودی و فروپاشی ولیده منحوس غرب یعنی اسرائیل جنایت کار را مسالت می نماییم».

منبع: مهر
شناسه خبر: 1149099

مهمترین اخبار ایران و جهان: