نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 18:23

مسئولین مرکزی از خلق حماسه مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند

اراک- نماینده ولی فقیه در مرکزی و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در مرکزی و و فرزاد مخلص‌الائمه استاندار این استان با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

در این پیام آمده است:

حضور حماسی، گسترده و آگاهانه مردم روزه دار و همیشه در صحنه استان مرکزی همگام با سایر هموطنان و آزادی خواهان سراسر جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس، بار دیگر وحدت، انسجام و اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

ملت ایران اسلامی به خصوص مردم مؤمن و انقلابی استان مرکزی با حضور پرشور و وحدت آفرین خود در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل، تاسی از منویات مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از آرمان‌های فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل نشان دادند.

این‌جانبان از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار سراسر استان مرکزی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، تقدیر و تشکر نموده، عزت و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمائیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148599

مهمترین اخبار ایران و جهان: