نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 11:32

۷۰هزار بسته معیشتی ‌توسط سپاه بین نیازمندان ‌استان تهران توزیع شد

ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: ۷۰هزار بسته معیشتی ‌در آستانه عید سعید فطرتوسط سپاه بین نیازمندان ‌استان تهران توزیع شده است.

سردار احمد ذوالقدر در حاشیه برگزاری هجدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه که در جوار حرم مطهر امام راحل برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تا به امروز ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار بسته مومنانه توسط خیرین و قرارگاه‌های مختلف محرومیت زدایی توسط سپاه سیدالشهدا (ع) جذب و در استان تهران توزیع شده است.

ذوالقدر با بیان اینکه در این مرحله ۷۰ هزار بسته آماده شده است گفت: ارزش ریالی هر بسته مومنانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران عنوان داشت: این ۷۰ هزار بسته مختص ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان تهران توزیع خواهد شد و با کمک خیرین شهرستان‌ها طبق توافق با توجه به بسته‌های دریافتی خیرین حضور یابند و بنابراین در مرحله فعلی ۱۴۰ هزار بسته مومنانه توزیع می‌شود.

وی بیان داشت: از تمام کسانی که امکان خیر دارند می‌خواهیم در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

ذوالقدر بیان داشت: در مراحل مختلف نوع توزیع کمک‌ها تفاوت بود، مثلاً در زمان کرونا به تمام کسانی که امکان داشت شغلشان را از دست داده باشند نیز کمک‌ها صورت گرفت و بخشی هم در اختیار مساجد و مدارس انجام شد که محرومین شناسایی شوند.

وی گفت: برای جهاد آبرسانی ۲۳ حلقه چاه تعهد احداث دادیم که ۹ حلقه چاه احداث شد و ۴ منبع آب روستایی تعهد داشتیم که ۲ حلقه انجام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1162811

مهمترین اخبار ایران و جهان: