نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 10:55

افزایش ۲۰ درصدی حضور کرمانشاهی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طبق پایش صورت گرفته حضور مردم کرمانشاه در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، ۲۰ درصد به نسبت راهپیمایی‌های قبل از همه‌گیری کرونا در سال ۹۸، بیشتر بوده است و این امری نویدبخش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور حماسه‌آفرین مردم کرمانشاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم با حضور باشکوه خود به دشمنان نظام و انقلاب پیام دادند که ما پای انقلاب ایستاده‌ایم و پشتیبان مقاوم معظم رهبری و ولایت فقیه هستیم و به خیال اینکه با فریب چند جوان و نوجوان و به میدان کشیدن آن‌ها این نظام را ساقط کنند، زهی خیال باطل.

وی ادامه داد: حضور مردم علاوه بر اینکه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود به مسؤولان نظام هم این پیام را داد که باید قدر مردم را بدانند و مسؤولیت مضاعفی را بر دوش دارند، باید به درد دل‌های مردم گوش دهند و برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق پایش صورت گرفته حضور مردم کرمانشاه در حماسه روز گذشته ۲۰ درصد به نسبت راهپیمایی‌های قبل از همه‌گیری کرونا در سال ۹۸، بیشتر بوده است و این امری نویدبخش است.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز، گفت: روز گذشته مردم ایران در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب حضوری گسترده داشتند.

وی ادامه داد: فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمانشاهی هم به همراه خانواده‌ها خود در لبیک به مقام معظم رهبری مبنی بر حضور در جشن انقلاب، حضوری فعال و گسترده داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام ملت دستاورد این حضور بود، همه آمدند و گفتند ما یکی هستیم در برابر دسیسه‌های دشمن و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این اتحاد را خدشه‌دار کند و ما همیشه پای نظام و انقلاب هستیم و برای برافراشته شدن پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خواهیم داد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033711

مهمترین اخبار ایران و جهان: