نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 21:28

پایان کار سارق اماکن خصوصی در ایلام

جانشین فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان ایلام سارق ۴۳ فقره سرقت سریالی اماکن خصوصی دستگیر شد.

سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی اماکن خصوصی و مغازه در حومه شهر ایلام پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ایلام قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت ها، دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها را بازبینی و یک متهم که فردی سابقه دار است را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: متهم 45 ساله در تحقیقات اولیه پلیس و در مواجهه با ادله و مستندات به 43 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ نجفی در ادامه  با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سوء استفاده سارقان از اماکن خصوصی است که با رعایت راهکارهای مناسب از جمله به کارگیری نگهبان و نصب تجهیزات بازدارنده از قبیل دوربین مدابسته می‌توان فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1083899

مهمترین اخبار ایران و جهان: