نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 12:51

بخشداری میربگ جنوبی در شهرستان دلفان افتتاح شد

بخشداری میربگ جنوبی پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مردم و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، مراسم افتتاح بخشداری میربگ جنگی در شهرستان دلفان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد. 

میربگ جنوبی دارای ٨١ روستا است و از این پس دارای بخشداری خواهد بود. 

مجید منعمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در مراسم افتتاح بخشداری میربگ جنوبی که با حضور مردم برگزار شد، اظهار کرد: هر چه دشمن با توطئه‌های خود تلاش در جهت ضربه زدن به نظام دارد با حضور مردم خنثی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با یادآوری اینکه در بین هیاهو و تبلیغات و جنگ رسانه‌ای دشمن، صدای مردم شنیده شد، اظهار کرد: دشمن تلاش کرد نظام را ناکارآمد جلوه دهد اما در ۲۲ بهمن دیدیم مردم با شور و نشاط و بصیرت به صحنه آمدند.

منعمی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مردم اردبیل بر اتحاد ملی تاکید کردند، گفت: اتحاد ملی به معنای همگرا بودن مسئولان در راس و همگرایی مردم و مسئولان است هر چند هم اختلاف نظرها وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اختلاف نظرها در جایی دچار اشکال است که تبدیل به نزاع شود لذا مردم و مسئولان باید اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به وجود نگاه اشتباه وابستگی به غرب اشاره کرد و گفت: مردم ما آزاده هستند و به دنبال این نیستند که زیر بیرق بیگانه بروند و بر توان ملی اعتقاد دارد.

منعمی با تأکید بر اینکه ۲۲ بهمن تودهنی به دشمن بود و بیانگر این نکته است که ملت ما اجازه دخالت بیگانگان را نخواهد داد، گفت: ما به خودباوری رسیدیم و نتوانستن در بین ملت ایران معنا ندارد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041655

مهمترین اخبار ایران و جهان: