نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 14:23

چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان مرکزی به خوی ارسال شد

اراک- فرمانده سپاه روح الله مرکزی از ارسال چهارمین محموله کمک‌های مردمی این استان به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی ظهر دوشنبه در حاشیه اعزام چهارمین محموله استان مرکزی به مناطق زلزله زده خوی اظهار داشت: در راستای کمک به مردم در منطقه زلزله زده خوی، استان مرکزی از همان ساعات ابتدایی آمادگی خود را برای خدمت رسانی اعلام کرد و به همت مردم، خیرین، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه و سایر دستگاه‌ها تاکنون اقدامات قابل توجه و کمک‌های خوبی ارسال شده و با همه توان آمادگی خود برای استمرار کمک رسانی را اعلام می‌کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سپاه و بسیج برای رفع مشکلات مردم در منطقه خوی تمام قد پای کار است و با ورود سپاه و بسیج علاوه بر شتاب خدمت رسانی به مردم روند رفع مشکلات مطلوب است.

کریمی با اشاره به ارسال چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان بیان کرد: به همت مردم، خیرین، سپاه و بسیج در استان مرکزی امروز شاهد اعزام چهارمین مرحله از کمک‌های مردمی به منطقه زلزله زده خوی بودیم و مردم استان مرکزی همچون گذشته بار دیگر فرهنگ مومنانه را در کمک به هموطنان خود در خوی نشان دادند و خوش درخشیدند.

وی افزود: ارزش ریالی کمک‌های مردمی استان مرکزی به منطقه زلزله زده خوی بیش از ۱۶ میلیارد تومان است و تا زمان نیاز ارسال کمک‌ها ادامه خواهد داشت و گروه‌های جهادی آمادگی کامل برای خدمت رسانی در منطقه دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: هم اکنون روزانه بیش از ۶ هزار پرس توسط موکب‌های استان مرکزی در منطقه زلزله زده خوی تهیه و توزیع می‌شود و مردم استان مرکزی می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در سطح استان تحویل دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036011

مهمترین اخبار ایران و جهان: