نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 18:26

هدف موفقیت استقلال است نه گلزنی من

مهاجم استقلال با بیان اینکه موفقیت استقلال مهمترین اصل برای بازیکنان استقلال است گفت: گل زدن من خیلی مهم نیست و همه دوست داریم استقلال برنده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قائدی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال برابر پیکان تهران گفت: خوشبختانه ۴ هفته است که به پیروزی می رسیم و این یک روند خوب برای استقلال است.

پیکان حریف سختی برای ما بود و می دانستیم که آنها یک بازی کاملا بسته را مقابل ما انجام می دهند البته در دقایقی هم خوب بودند ولی تجربه بالای بازیکنان ما باعث شد تا بتوانیم برنده این دیدار شویم.

وی در مورد گلزنی خودش در هفته های اخیر گفت: هدف همه ما موفقیت استقلال است. گلزنی من چندان مهم نیست. همه ما یک تیم هستیم و باید کنارهم باشیم تا بتوانیم حریف را شکست دهیم.

قائدی در خصوص اتفاقات پایان بازی و درگیری ای که بین نیمکت دو تیم به وقوع پیوست گفت: متاسفانه آخر بازی شرایط سخت شد و این اتفاق نباید رخ می داد البته کادر فنی پیکان مقصر بود و نمی دانم آنها چطور پرتغالی بلد بودند که صحبت های مربی ما را متوجه شدند اما امیدوارم شاهد چنین رفتارهایی دیگر نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم. توانستیم پیکان را شکست دهیم و حالا به دنبال این هستیم تا هفته آینده و در جام حذفی ملوان را هم شکست داده و به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036599

مهمترین اخبار ایران و جهان: