نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 11:24

گرمای همدلی در «درح» سربیشه/۱۰۰ میلیون تجهیزات گرمایشی اهدا شد

بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه از اهدای دو دستگاه آبگرمکن گازی مخزن دار به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به نیازمندان منطقه مرزی «درح» در سربیشه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حکایت شأن آشناست، روایت انسان‌هایی که در پیچ و خم زندگی تنها رسیدن به مقصد خودشان را هدف نمی‌گیرند بلکه با دستگیری از نیازمندان، توشه راهی برای کوله بارشان بر می‌گزینند.

انسان‌هایی که در معرفت و نوع دوستی سنگ تمام می‌گذارند و در هر برهه از تاریخ که دستی برای نیاز دراز باشد، همدلی را مشق می‌کنند و در میدان خدمت رسانی پیشتازی می‌کنند.

روایت افرادی زیبا سیرت که نیکی و نیکو کاری را فرصتی برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند، می‌دانند و همواره به بهانه‌ای، داشته‌هایشان را با دیگران تقسیم می‌کنند.

این بار هم قصه همین است. این بار هم گام خیرین در شهر مرزی درح، یادگاری شیرین و به یادماندنی بر جای گذاشته و امید یخ زده خانوارهای مرزنشین را گرمایی از جنس رأفت بخشیده است.

غلامرضا ثانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه از اهدای دو دستگاه آبگرم کن گازی مخزن‌دار به دو خانواده نیازمند «درح» از توابع شهرستان مرزی سربیشه خبر داد و افزود: این اقلام به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال بوده که از محل مساعدت خیرین و با همکاری خانه هلال شهر درح تهیه شده است.

وی خواستار کمک و همدلی هر چه بیشتر با نیازمندان و محرومان شد و افزود: خوشبختانه نیروهای هلال احمر نه تنها در زمان حوادث، بلکه در تمام صحنه‌های همدلی به خوبی درخشیده درخشیده‌اند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1035555

مهمترین اخبار ایران و جهان: