نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 13:06

فرودگاه‌ کرمانشاه باز است/ امروز فقط یک پرواز لغو شد

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه این فرودگاه باز است، گفت: فرودگاه کرمانشاه در حال حاضر عملیاتی و آمادگی لازم برای نشست و برخواست پروازها را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، از دقایقی قبل خبری به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مبنی بر بسته شدن فرودگاه‌های خوی و کرمانشاه به دلیل برودت در کانال‌های خبری در حال دست به دست شدن است.

از آنجا که فعلا بارش برف در شهر کرمانشاه چندان چشمگیر نیوده خبرنگار فارس موضوع بسته شدن فرودگاه را از مجتبی بیاتی، مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه پیگیر شد.

وی ضمن رد این خبر، اظهار کرد: بارش آنچنانی نداشتیم که سبب بسته شدن فرودگاه شود؛ فرودگاه کرمانشاه در حال حاضر عملیاتی و آمادگی لازم برای نشست و برخواست پروازها را دارد.

وی افزود: تنها پرواز ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه صبح امروز متعلق به شرکت ایران ایر به مقصد تهران به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی در طول مسیر لغو شده است و  در حال حاضر مشکلی برای نشست و برخاست پرواز‌ها در باند فرودگاه کرمانشاه وجود ندارد

 مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از مسافران خواست قبل از حضور در فرودگاه از شرایط پرواز خود مطلع شوند و افزود: امروز هفت پرواز به‌صورت از فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران، کیش، مشهد و عسلویه انجام می‌شود که در مساعد بودن هوا پروازها طبق برنامه پیش‌بینی شده انجام می‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033911

مهمترین اخبار ایران و جهان: