نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 16:46

افزایش 32 درصدی تصادفات جرحی در حوزه درون شهری اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا بدین لحظه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان و با افزایش ۳۲ درصدی تصادفات جرحی در حوزه درون شهری مواجه بوده‌ایم.

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هدف ما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران و رانندگان است تا بدین وسیله بتوانیم نوروز امسال را با کمترین حوادث ترافیکی و رانندگی پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به آمار تصادفات درون شهری افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا بدین لحظه در مقایسه با ندت مشابه سال گذشته با کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان و با افزایش ۳۲ درصدی تصادفات جرحی در حوزه درون شهری مواجه بوده‌ایم که در این راستا از تمامی رانندگان و مسافران خواهشمندیم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت سفرهای خود قرار دهند.

محمدی ادامه داد: تنها راه پیشگیری از تصادفات کنار گذاشتن تخلفات در رانندگی است چرا که رانندگی در زمان خستگی و خواب آلودگی همراه با سبقت غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه از عوامل تأثیرگذار در وقوع حادثه به شمار می‌رود.

 رئیس پلیس راهور استان اصفهان با آروزی سالی به دور از حادثه برای تمامی مسافران و رانندگان خاطرنشان کرد: امید است مسافران با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در صحت و سلامت سفرهای خود را به پایان رسانده و همچنین به تذکرات مأموران و همیاران پلیس در زمان سفر دقت لازم و کافی را داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1103211

مهمترین اخبار ایران و جهان: