نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 19:06

اقامت و ماندگاری مسافران در گلستان ۲۵ درصد افزایش یافت

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به افزایش چشمگیر ورود و مانایی مسافران نوروزی به این استان، گفت: اقامت و ماندگاری مسافران در گلستان ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر سه شنبه در اولین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل استان اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد افزایش چشم گیر ورود و استقرار مسافر در استان هستیم و این نشان می‌دهد گلستان به جای معبر گردشگران در حال تبدیل به مقصد گردشگری است.

استاندار گلستان افزود: خوشبختانه شاهد افزایش ۱۸ درصدی حضور مسافران و رشد ۲۵ درصدی اقامت و ماندگاری مسافران در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: گلستان با ۹۵ نقطه حادثه خیز، دومین استان کشور از این لحاظ بوده و همت تمامی دلسوزان استان تلاش برای رفع این نقاط در دولت سیزدهم است.

زنگانه گفت: اقدامات و خدمات حوزه راهداری قابل تقدیر بوده و به هیچ عنوان قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

وی ادامه داد: راه اندازی پویش‌هایی همچون پویش منهای ۱۰ می‌تواند به کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای کمک ویژه ای کند.

استاندار گلستان افزود: در صورتی که رانندگان رفتارهای هنجارشکنانه داشته باشند توقف خودرو آنها ضروری است و پلیس راه باید با اهتمام ویژه ای قاطعانه با این موضوعات برخورد کنند.

زنگانه افزود: اعلام شعار امسال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری حکیمانه، مدبرانه، بسیار فنی و مدیریتی چرا که در شرایط فعلی اگر مراقبت لازم نشود دچار رکود تورمی می‌شویم و این نشان از هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1103299

مهمترین اخبار ایران و جهان: