نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 16:05

نیروهای نظامی و انتظامی کشور ادامه دهنده راه شهدا هستند

گرگلن- رئیس بازرسی کل فراجا گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی کشور تمام تلاش خود را خواهند کرد تا ادامه دهنده راه شهدا بوده و بتوانند در ارائه خدمت به آحاد جامعه همچون شهدا سربلند باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا بعدازظهر سه شنبه با خانواده شهدا و جانبازان در گرگان دیدار کرد.

وی در ادامه سفر خود به استان گلستان به همراه فرمانده انتظامی استان، فرمانده مرزبانی استان و رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان و جمعی از معاونان با خانواده شهید «حمیدرضا هاشم آبادی» و جانباز «حسین زاهدی» دیدار کردند.

رئیس بازرسی کل فراجا در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک عید نوروز گفت: پاسداری از ارزش های نظام و حفظ خون شهدا از اوجب واجبات است چرا که اگر جانفشانی شهدا و خانواده آنها، نبود امروز این امنیت و سربلندی نظام اسلامی را نداشتیم.

سردار مهدی معصوم بیگی خانواده شهدا را پاسداران واقعی ارزش های ناب اسلامی دانست و افزود: این شهدا بودند که عزت، شکوه و سربلندی را برای ملت ما به ارمغان آوردند.

وی بیان کرد: خدمتگزاران مردم و انقلاب افتخار می کنند که در دامان مادران ایران اسلامی این چنین جوانان ولایت مدار و با خلوص و ایمان پرورش یافته اند که زمانی که حرف ارزش های اسلام و کشور به میان می آید از هیچ چیزی ترس و ابایی ندارند و تا مرز شهادت بدون کمترین ترسی پیش می روند.

رئیس بازرسی کل فراجا یادآور شد: امروز نیروهای نظامی و انتظامی کشور تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در عمل ادامه دهنده راه شهدا بوده و با بهره گیری از سیره و منش آنها بتوانند در ارائه خدمت به آحاد جامعه همچون شهدا سربلند باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1102855

مهمترین اخبار ایران و جهان: