نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 16:46

توزیع ۲۱۴ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۴ تن گوشت مرغ منجمد در همدان

همدان-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع ۲۱۴ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۴ تن گوشت مرغ منجمد در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا بهراملو با اشاره به برگزاری جلسات منظم روزانه قرارگاه امنیت غذایی استان از ابتدای اسفند ماه با حضور اعضای مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی استان، دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی استان گفت نظارت بر بازار بصورت مستمر و شبانه روزی انجام گردیده است و تا به امروز بازار اقلام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از ثبات خوبی برخوردار بوده است.

بهراملو گفت: طی اسفند ماه سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۲۱۴ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۴ تن گوشت مرغ منجمد در نقاط مختلف شهر و استان با نظارت دقیق ناظرین سازمان جهاد کشاورزی توزیع گردیده است و عمده مراکز عرضه این محصولات مناطق کمتر برخوردار بوده اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه به توزیع ۲۱۰ تن شکر خانوار و ۵۶۶ تن شکر صنف و صنعت و همچنین ۶۶۰ تن برنج هندی در اسفند ماه امسال اشاره کرد و گفت: وضعیت با ثبات و موجودی قابل توجه کالاهای اساسی استان و توزیع مناسب این اقلام حاصل زحمات مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی استان و نهادهای نظارتی و حاکمیتی استان است که با همدلی و هم افزائی موجود استان همدان روزهای با ثبات و مناسبی را از نظر بازار اقلام کالاهای اساسی تجربه می‌کند.

بهراملو ادامه داد: با رصد روزانه بازار نحوه توزیع کالاها و اقلام کالاهای اساسی بصورت روزانه مدیریت و برنامه ریزی گردیده است و سهمیه‌های توزیعی و مناطق توزیع بصورت روزانه تنظیم و در قالب مدیریت پویا اعمال گردیده است تا با کمبود یا بیش بود این اقلام در مکان خاصی مواجه نگردیم.

بهراملو در پایان از پیگیری جذب سهمیه گوشت گرم وارداتی به استان خبر داد و گفت: طی ایام ماه مبارک رمضان شاهد توزیع گوشت گرم وارداتی در استان خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100511

مهمترین اخبار ایران و جهان: