نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 14:16

تجلیل از ۲۹ برگزیده جشنواره ابوذر کرمانشاه

اختتامیه جشنواره ابوذر استان کرمانشاه برگزار و از ۲۹ خبرنگار در حوزه‌های گزارش خبری ویدویی، گزارش خبری، مستند، پاکدست، موشن‌گرافی و اینفوگرافی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه، محمدهادی صحرایی مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه، اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال با رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر درخواست خلق آثار مختلف رسانه‌ایی منتشر شد، امسال رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال قبل وجود داشت و نفرات برتر در سطح ملی داوری و تقدیر خواهد شد.

وی توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و جریاین سازی برای ترویج آرمان‌های شهیدان و انقلاب اسلامی را از جمله اهداف ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه دانست و گفت: آثار این جشنواره در ۱۳ قالب شامل گزارش‌های مکتوب،ویدئو خبری، گزارش تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، موشن‌گرافی، عکس، مستند و پادکست به دبیرخانه ارسال شد.

مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به دریافت بیش از ۷۰۰ اثر، گفت: از ۲۹ برگزیده از اهالی رسانه امروز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: چند نکته به سوی پیشرفته‌تر جشنواره را در نظر داشتیم، نکته اول جشنواره یک دوره آموزشی باشد، نکته دوم همانند سالیان قبل برای آثار یک سقف و کف قرار داده شود و در برخی قالب‌ها نفر برتر نداشتیم، نکته سوم کل داوری براساس نظر داوران، داوری شد و کل مسؤولیت برعهده داوران قرار گرفت.

صحرایی افزود: حتما آثاری که ارسال می‌شود یک ضریب داده شود و آن این بود افرادی بودند که با کمترین امکانات و با وسایل شخصی خود آثاری را تهیه و خلق کردند و به آنان ضریب نوآوری‌ها، ابداع و قالب‌های جدید داده شد، آثاری که در قالب، محتوا و نوآوری بدیع و برتر باشد

منبع: فارس
شناسه خبر: 1058511

مهمترین اخبار ایران و جهان: