نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 21:56

کشف بیش از ۲۱ هزار عدد مواد محترقه در استان سمنان

عاملان توزیع مواد محترقه در استان سمنان دستگیر شدند و مأموران پلیس ۲۱ هزار و ۴۲۰ عدد مواد محترقه در این زمینه کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روزهای پایانی سال، طرح برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد محترقه توسط مأموران انتظامی این فرماندهی اجرا شد.

وی ادامه داد: در پی کسب رصد اطلاعاتی پلیس امنیت و کلانتری‌های حوزه استحفاظی مبنی بر نگهداری مواد محترقه در ۶ باب مغازه تجاری شهرستان شاهرود، موضوع شناسایی و دستگیری افراد خاطی در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: با هماهنگی قضایی، افراد خاطی و محل نگهداری مواد محترقه شناسایی شد که پس از بازرسی از محل تعداد ۱۲ هزار و ۴۲۰ عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد و در این رابطه 6 نفر دستگیر شدند.

کریمی با اشاره به سیر مراحل قانونی برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی از مردم خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فروشندگان مواد محترقه و هنجارشکنان نظم و آرامش جامعه را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۹ هزار قلم مواد محترقه غیرمجاز در دامغان و سرخه​

در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال، ۹ هزار قلم انواع مواد محترقه در شهرستان‌های دامغان و سرخه کشف شد.

مأموران انتظامی شهرستان‌های دامغان و سرخه با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه، از تعدادی صنوف این شهرستان‌ها بازدید کردند.

مأموران پلیس در سرکشی و بازدید از خرازی‌ها و اسباب‌بازی‌فروشی‌ها درمجموع ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند.

پلیس از شهروندان خواست مراقب رفتار مشکوک افراد پرخطر باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه محل فروش مواد محترقه را از طریق شماره ۱۱۰ گزارش کنند.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093355

مهمترین اخبار ایران و جهان: