نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 16:43

آماده‌باش فوریت‌های پزشکی کردستان برای ارائه خدمات به مصدومین احتمالی چهارشنبه آخر سال

مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: واحدهای تابعه دانشگاه از قبیل بیمارستان‌ها و ناوگان و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ برای ارائه خدمات فوریتی و درمانی به مصدومین احتمالی در مراسم چهارشنبه سوری در آماده‌باش کامل قرار دارد.

بهرام کندایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در تمامی مراکز درمانی و اورژانسی تابعه دانشگاه، با بسیج حداکثری نیروها و امکانات، آمادگی کامل برای ارائه خدمات سلامت به مصدومین و مراجعین احتمالی حوادث ناشی از مراسمات چهارشنبه سوری ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: تیم‌های پشتیبان و مدیریت بحران بیمارستان‌ها به ویژه در مراکز درمانی ارائه دهنده خدمات سلامت در سوختگی‌ها، بیماری‌های قلبی، تروما و چشم پزشکی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برنامه ریزی برای تامین نیروها و امکانات کمکی در شرایط بحرانی خبر داد و ابراز کرد: از لحاظ ارائه خدمات درمانی و رسیدگی فوری به آسیب دیدگان حوادث احتمالی مراسمات چهارشنبه سوری، مشکل و یا کمبودی خاص در مراکز درمانی، بیمارستان‌ی و اورژانسی وجود ندارد.

کندایی عنوان کرد: چهارشنبه سوری یک جشن باستانی ایرانی است که همواره به عنوان یک روز پر از شادی متصور بوده است لذا از مردم عزیز استان درخواست می‌شود ضمن مراقبت از فرزندان خود و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک و با انجام اقدامات احتیاطی و پیش گیرانه از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری نمایند و شرایطی را مهیا سازند که خاطره این روز در اذهان، خاطره‌ای خوشایند باشد.

انتهای پیام 2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1092955

مهمترین اخبار ایران و جهان: