نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 10:09

400 میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در بهمئی/ اعلام زمان افتتاح رسمی بیمارستان بهمئی

فرماندار بهمئی گفت: به مناسبت دهه فجر در شهرستان پیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی نشست شورای اداری بهمئی با موضوع هماهنگی افتتاح و کلنگ زنی طرح های این شهرستان به مناسبت دهه فجر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد بهمئی برگزار شد‌.

فرماندار شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری با بیان اینکه، انقلاب اسلامی و خون شهیدان و نظام مقتدر جمهوری اسلامی منشا خیر و برکات بزرگی در کشور بوده است، اظهار داشت: به برکت این انقلاب در استان ما هم برنامه بنیادی برای سازندگی و تحول اساسی صورت گرفته و یا در دست اقدام داریم.

علی محمدی گفت: دستگاه های مختلف اجرایی باید نسبت به خدمت و گره گشایی بیشتر و نگاهی مجاهدانه در رفع مشکلات مردم در دولت سیزدهم کوشا باشند.

فرماندار شهرستان بهمئی با تاکید بر اینکه این ایام الله بهترین فرصت خدمتگزاری توسط مدیران و مسئولان برای مردم است، اظهار کرد: همه ما هر چه داریم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمدی در خصوص افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بهمئی گفت: به مناسبت دهه فجر در شهرستان پیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی داریم.

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به مجموع پروژه های قابل بهره برداری برای دهه فجر در بهمئی افزود: این پروژه ها در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد پروژه ها افزایش خیلی خوب داشتند.

محمدی عنوان کرد: این پروژه ها در حوزه عمرانی، اقتصادی است که به زودی با حضور معاون  استاندار پروژه هایی در حوزه ورزش و جوانان، راهداری و حمل نقل جاده ای، جهاد کشاورزی، شهرداری، آموزش و پرورش به نمایندگی از دیگر پروژه ها افتتاح و یا کلنگ زنی خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان گفت: این بیمارستان با تلاش دولت انقلابی با تجهیزات کامل آماده افتتاح است و در حال حاضر در حال پذیرش بیمار در این بیمارستان می باشد. 

محمدی در پایان در مورد زمان افتتاح بیمارستان گفت: این بیمارستان چون پروژه استانی و مهمی است باید با حضور وزیر افتتاح شود که باید منتظر سفر دولت به استان باشیم که به زودی این سفر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1028999

مهمترین اخبار ایران و جهان: