نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 22:35

متهمان پرونده آدم‌ربایی «سامان» در دام پلیس/ 2 قبضه کُلت کمری کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان سامان و متواری شدن متهمان رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت و در نهایت هر ۲ متهم دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد محمدسعید یاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان سامان و متواری شدن متهمان رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: کارآگاهان با تحقیقات میدانی، سرنخ‌هایی در خصوص محل اختفای یکی از متهمان در شهرستان‌های تابعه استان به دست آوردند.

وی ادامه داد: طی یک عملیات غافلگیرانه متهم ردیف اول در یک منزل مسکونی دستگیر و به پلیس آگاهی استان اعزام شد، همچنین اقدامات لازم در خصوص دستگیری متهم ردیف دوم در دستورکار قرار گرفت و در نهایت محل اختفای این متهم نیز در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان شناسایی شد.

یاری بیان داشت: با توجه به اخبار واصله مبنی بر مسلح بودن متهم با اخذ دستور مقامات قضایی و اعزام ۲ اکیپ از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی و منسجم متهم در محل اختفای خود دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: از محل اختفای متهم، ۲ قبضه کلت کمری، ۷ تیغه خشاب کلت و ۲۸ عدد تیر جنگی به همراه ۴ تیغه  قداره کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: متهمان طی انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی به جرم خود اعتراف کرده و پرونده جهت انجام اقدامات قانونی و قضایی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و آن مرجع پس از صدور قرار بازداشت متهمان را روانه زندان کرد.

 پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1028511

مهمترین اخبار ایران و جهان: