نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 22:56

خطر جانی هیچ کدام از مصدومان را تهدید نمی‌کند

رئیس فوریت‌های پزشکی کرمان با تاکید براینکه خطر جانی هیچ کدام از مصدومان را تهدید نمی‌کند، گفت: سیتی اسکن جدید نشان می‌دهد که وزیر ورزش نیاز به عمل جراحی ندارد، ستوده مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جوادی مدیرکل ورزش و جوانان تهران نیز وضعیت بدتری داشتند که اقدامات تشخیصی برای آنها انجام شده و تحت نظر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد صابری امشب در تشریح آخرین وضعیت مصدومان سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش با تاکید بر اینکه خطر جانی هیچ کدام از مصدومان را تهدید نمی‌کند، اظهار داشت: حادثه امروز ۱۹ نفر آسیب‌دیده داشت و یک نفر فوت کرد.

وی ادامه داد: سه نفر در همان دقایق اولیه ترخیص شدند و ۱۶ نفر دیگر برای اطمینان خاطر خانواده‌هایشان به بیمارستان کرمان منتقل شدند، ۸ نفر از آنها در بیمارستان و ۸ نفر دیگر نیز در حال انتقال هستند.

صابری از آخرین وضعیت وزیر ورزش سخن به میان آورد و عنوان کرد: سیتی اسکن جدید نشان می‌دهد که وزیر نیاز به عمل جراحی ندارد، ستوده مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جوادی مدیرکل ورزش و جوانان تهران نیز وضعیت بدتری داشتند که اقدامات تشخیصی برای آنها انجام شده و تحت نظر هستند.

پایان پیام/80065/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053311

مهمترین اخبار ایران و جهان: