نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 14:02

تمهیدات پلیس راه کرمانشاه برای پنج شنبه آخر سال

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: پلیس راه کرمانشاه برای پنج شنبه آخر سال تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار کرد: با توجه به سفر همشهریان برای زیارت اهل قبور و به تبع آن پرحجم شدن ترافیک محورهای منتهی به آرامستان ها پلیس راه استان کرمانشاه طرح ویژه پنج شنبه آخر سال را برنامه ریزی و اجرایی می‌کند.

وی افزود: محورهای پرتردد در این روز شناسایی شده و ۸۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس از ابتدای صبح پنج شنبه علاوه بر جاده‌های اصلی به راه‌های فرعی و روستایی اعزام خواهند شد و در راستای ایمنی تردد مسافران با تخلفات ارتکابی برخورد خواهند نمود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از سامانه‌های هوشمند کنترل تخلفات و دستگاه‌های برخط، توقیف ۷۲ ساعتی خودرو رانندگان مرتکب تخلفات حادثه ساز، جلوگیری از حمل مسافر در قسمت بار، جلوگیری از ورود ماشین آلات کشاورزی به راه‌ها، برخورد بدون اغماض با تخلفات موتورسیکلت سواران و… از دیگر اقدامات در این روز خواهد بود.

دستغیب عنوان کرد: رانندگان از سوار کردن سرنشین بیش از ظرفیت مجاز اجتناب کرده و در طول حرکت کمربند ایمنی خود و همه سرنشینان را ببندند و با صبوری و به دور از عجله و شتاب و خودداری از ارتکاب هرگونه تخلف و توجه به توصیه‌های پلیس راه سفر خود را انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096199

مهمترین اخبار ایران و جهان: