نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 14:38

انتقاد فرماندار بویراحمد از وضعیت اتاق اصناف/ با این شرایط بازار مدیریت نمی‌شود

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه اتاق اصناف چند ماهی است که غیرقانونی فعالیت می‌کند خواستار برگزاری انتخابات اصناف در استان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: اتاق اصناف چند ماهی است که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کند از طرفی چند سالی است که همین اعضا در اتاق اصناف حضور دارند و با این شرایط نمی‌توان بازار را کنترل کرد.

فرماندار بویراحمد خواستار برگزاری انتخابات اتاق اصناف قبل از عید نوروز شد و افزود: هر چه سریعتر افراد جدیدی انتخاب شود تا بتوانیم فکری به حال بازار کنیم.

وی بیان کرد: قبلا یاسوج شهر ارزانی بود اما در حال حاضر به دلیل نبود نظارت، یک قوطی کبریت  در مرکز کهگیلویه وبویراحمد از کل کشور گرانتر است و با این شرایط نمی‌توان با اتاق اصناف فعلی کار کرد.

مهدوی‌مطلق بیان کرد: برای تغییر و تحول در اتاق اصناف خیلی دیر شده اما هر چه سریعتر و تا قبل از نوروز انتخابات برگزار شود.

در ادامه کریم روزبهان رئیس سازمان صمت از آمادگی این سازمان برای برگزاری انتخابات اتاق اصناف خبر داد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم بر برگزاری هر چه سریعتر انتخابات اتاق اصناف تاکید کرد و گفت: تیم جدید و تازه نفس اتاق اصناف برای نظارت بر بازار ایام عید و ماه مبارک رمضان تشکیل و این شرایط را مدیریت کند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056199

مهمترین اخبار ایران و جهان: