نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 13:50

انصارالله: صهیونیست‌ها بدانند که فلسطین تنها نیست

عضو دفتر سیاسی «انصارالله» یمن ضمن محکومیت حمله نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه «جِنین»، تصریح کرد که دشمن فلسطین و یمن یکی است و صهیونیست‌ها باید بدانند که فلسطین تنها نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش «انصارالله» یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم اردوگاه «جِنین» در فلسطین را محکوم و تاکید کرد که فلسطینی‌ها در ایم مبارزه تنها نیستند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، عضو دفتر سیاسی انصارالله شب گذشته (سه‌شنبه، ۷مارس) و ساعاتی پس از جنایت نظامیان رژیم اشغالگر در جِنین توئیتی منتشر و از مواضع شجاعانه مجاهدین در مقابله با صهیونیست‌ها قدردانی کرد.

القحون خطاب به مجاهدین فلسطینی گفت: «ما با شما و در کنار شما هستیم، مسئله و مظلومیت ما یکی است؛ دشمن و نبرد ما هم مشترک است، صهیونیست‌ها باید بفهمد که فلسطین تنها نیست».

بعد از ظهر روز گذشته بود که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جِنین حمله کرده و با محاصره یک خانه فلسطینی با مبارزان فلسطینی درگیر شدند. وزارت بهداشت فلسطین هم اعلام کرد که در پی این جنایت اشغالگران، ۶ نفر شهید و ۱۶ نفر نیز زخمی شدند.

جنبش «حماس» نیز طی بیانیه‌ای در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه جِنین تأکید کرده بود که  جنایت‌های صهیونیست‌ها هرگز ملت فلسطین را نمی‌ترساند، بلکه عزم و اراده آن را برای مقابله با اشغالگران و شبه‌نظامیان شهرک‌نشین بیشتر می‌کند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1081311

مهمترین اخبار ایران و جهان: