نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 09:44

جشنواره جوانان برتر ایران زمین در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: جشنواره جوانان برتر ایران زمین به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در استان برگزار می‌شود.

مهدی قناد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ۱۱ شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جشنواره جوانان برتر ایران زمین در استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، هفته جوان در سال جاری از ۱۱ اسفند آغاز و تا ۱۷ اسفند ماه مصادف با سالروز میلاد حضرت قائم (عج) ادامه می‌یابد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان داشت: شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال در قالب این جشنواره انجام می‌شود.

به گفته وی، ارزش نهادن به فعالیت‌های هویت‌آفرین جوانان، تقویت روحیه تحقیق و ابتکار، شناساندن اندیشه‌های سازنده جوانان در عرصه‌های مختلف کشور ازجمله اهداف برپایی این جشنواره است.

قناد افزود: ۱۲ موضوع تخصصی شامل قرآن، ادبیات، کنشگر فعال رسانه‌ای و فضای مجازی، فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزش و فعال اجتماعی برگرفته از چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی از بخش‌های این جشنواره است.

وی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند با ارائه مدارک شناسایی و احکام و مستندات مرتبط با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان و یا ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان جنوبی و یا از طریق آدرس سایت اداره کل می‌توانند برای ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تجلیل از ۱۲ نفر از برگزیدگان جشنواره جوانان برتر ایران زمین و خانواده جوانان شهید حافظ امنیت در هفته جوان را از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1043899

مهمترین اخبار ایران و جهان: