نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 09:03

نوروز ۱۴۰۲ متفاوت از سال‌های قبل باشد/ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه باید میزبانی از مسافران نوروزی متفاوت از سال‌های قبل باشد، گفت: مشکلی در تامین ذخایر و کالاهای اساسی در استان نداریم.

روح‌الله سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره تمهیدات نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی اقدامات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان مازندران درحال پیگیری است.

وی با اعلام اینکه مشکلی در تامین ذخایر و کالاهای اساسی نداریم،گفت: باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده تلاش می‌کنیم عرضه و تقاضا به‌ویژه در غرب استان را کنترل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه تلاش کردیم امسال متفاوت از سال‌های قبل باشد، تصریح کرد: باید میزبانی از مسافران متفاوت از سال‌های قبل باشد.

سلگی ادامه داد: شرایط میزبانی را به صورتی باید تغییر دهیم تا علاوه بر صیانت از فرهنگ اصیل مازندران از حالت کلیشه‌ای خارج شویم.

وی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی را راه‌اندازی کردیم، گفت: به‌ویژه در جاده‌های سوادکوه، هراز و چالوس از حیث بهداشتی و کنترل قیمت‌ها بحث نظارت و بازرسی‌ها را خواهیم داشت.

 پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1075955

مهمترین اخبار ایران و جهان: