نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 18:27

حواشی دیدار ذوب‌آهن - مس‌ کرمان| غیبت حدادی‌فر روی نیمکت ذوب‌آهن/ درگیری بازیکنان ۲ تیم در پایان بازی

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و مس کرمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و مس کرمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید که این دیدار با حواشی همراه بود.

حواشی:

* مشاور مدیرعامل کارخانه و اعضای هیات مدیره ذوب‌آهن قبل از شروع بازی با حضور در رختکن ذوب‌آهن با کادرفنی و بازیکنان این تیم به صحبت پرداختند.

* قبل از شروع نیمه دوم مراسم تجلیلی با حضور مدیران ذوب‌آهن و هیأت فوتبال استان اصفهان برگزار شد.

* در حالی که بازیکنان دو تیم دقایق زیادی در زمین مسابقه حضور داشتند، داور با مکث طولانی اجازه آغاز بازی در نیمه دوم را صادر کرد.

* ناظران مسابقه به کادر فنی مس تذکر دادند که سرمربی محروم این تیم باید از جایگاه ویژه و نه از روی سکو‌های وی‌آی‌پی نظاره‌گر بازی باشد.

* فرزاد حسین‌خانی، سرمربی محروم مس‌کرمان که تا اواسط نیمه‌ دوم روی سکو‌های وی‌‌آی‌پی ورزشگاه حضور داشت، با اصرار ناظران مسابقه و با ایجاد وقفه‌ای چند دقیقه‌ای در بازی سرانجام به جایگاه ویژه آمد و در قسمت جایگاه خبرنگاران مستقر شد‌‌.

* فرزاد حسین‌ خانی از جایگاه خبرنگاران به وسیله تماس تلفنی با نیمکت تیمش تغییرات تاکتیکی و تعویض‌های لازم را اعمال می‌کرد.

* عدم حضور قاسم حدادی‌فر بر روی نیمکت ذوب‌آهن از نکات جالب این دیدار بود؛ گفته می‌شود غیبت وی به دلیل حضور در کلاس‌ مربی‌گری است.

* اعلام ضربه آزاد برای مس در دقیقه ۶۸، اعتراض شدید کادرفنی ذوب‌آهن را به دنبال داشت.

* در پایان مسابقه درگیری مختصری میان صادق صادقی و آرمان شهداد‌نژاد پیش آمد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1061799

مهمترین اخبار ایران و جهان: