نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 20:29

پایگاه ثابت امداد جاده ای در دهگلان راه اندازی می شود

دهگلان-استاندار کردستان گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در سریع ترین زمان ممکن، پایگاه ثابت امداد جاده ای در دهگلان راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کردستان عصر امروز در دومین روز از آغاز سال نو از دو پایگاه امداد و نجات هلال احمر در دهگلان و گردنه صلوات آباد سنندج و نیروهای مستقر در این در پایگاه‌ها بازدید کرد.

اسماعیل زارعی کوشا ضمن تبریک فرارسیدن نوروز و با تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای امدادگر، عنوان کرد: حضور در جمعیت هلال احمر بهترین نوع خدمت است چرا که این نیروها در همه ایام سال و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: علت موفقیت مجموعه هلال احمر کردستان وجود مدیران پیشگام و پای کار در خدمت رسانی هستند که برای جوانان امدادگر الگو می‌شوند.

زارعی کوشا در ادامه به مشکلات موجود در شهرستان دهگلان و نبود ساختمان اداری و انبار برای هلال احمر اشاره کرد و گفت: محور سنندج به دهگلان از محورهای حادثه خیز و برفگیر استان است و همین امر ضرورت احداث پایگاه ثابت در مسیر دهگلان را ضروری می‌سازد و ما تلاش خواهیم کرد که این مجموعه به زودی در شهرستان دهگلان مستقر شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1105011

مهمترین اخبار ایران و جهان: