نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 20:41

کشف ۳۰۰ هزار قطعه مواد محترقه در قرچک

دادستان شهرستان قرچک گفت: در شهرستان ۳۰۰ هزار قطعه مواد محترقه آتش بازی کشف شد.

سعید دوستی‌نژاد، دادستان شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار فارس در قرچک اظهار کرد: از همه شهروندان محترم شهرستان قرچک تقاضا داریم در آخرین شب چهارشنبه سال مراقب و مواظب فرزندان خود باشند تا خدای نکرده موجب آسیب جانی و مالی به خود و دیگران نشوند.

وی گفت: به افراد فرصت طلب و‌ مخل نظم و امنیت و آسایش شهروندان اخطار می‌گردد حفظ نظم و امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است، افرادی که مخل آسایش و امنیت باشند دستگیر شده، همچنین محکوم بر جبران خسارت مالی و جانی نیز می‌باشند.

دادستان قرچک افزود: افرادی که در شب چهارشنبه سوری دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و هیچ گونه ارفاقی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

دوستی‌نژاد بیان داشت: در خصوص برخورد با اراذل و اوباش دستورات لازم به مراجع نظامی و انتظامی صادر شده و برخورد جدی با کسانی که بخواهند مواد محترقه به فروش برسانند، خواهد شد.

وی در خصوص کشفیات مواد محترقه در قرچک اظهار داشت: در شهرستان طی چند مرحله بیش از ۳۰۰ هزار قطعه مواد محترقه و آتش بازی غیرمجاز کشف شده است که نسبت به سال قبل کشفیات ۵۰ درصد افزایش یافته است.

دادستان قرچک در پایان گفت: از والدین تقاضا داریم مراقب فرزندان خود در شب چهارشنبه سوری باشند و تحت تاثیر رسانه‌های معاند و افراد معلوم الحال قرار نگیرند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1091299

مهمترین اخبار ایران و جهان: