نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 13:45

دستیابی به شاخصه‌های موفقیت در حوزه سلامت نیازمند تلاش همگانی است

بجنورد_ معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت گفت: دستیابی به شاخصه های موفقیت درحوزه بهداشت و درمان نیازمند تلاش گسترده تمام جامعه علوم پزشکی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شیراوژن صبح پنج شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در سالن گلشن برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی‌های مقدماتی طرح نظام ارجاع و پزشکی کشور انجام شده است و امیدواریم با تلاش و همت مسئولین و با استفاده از این طرح از مشکلات مردم کاسته شود.

معاون امور فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها گفت: ۵ هزار تخت به ظرفیت‌های موجود خوابگاهی کشور اضافه شده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته ۱۱۰ هزار نفر از دانشجویان، همکاران و و اساتید در جشنواره قرآنی شرکت کرده که از این تعداد بیش از ۴۴ هزار نفر در جشنواره معرفتی حضور داشتند.

شیراوژن با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته گفت: با روی کار آمدن سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امیدواریم تحول مدیریتی خوبی رقم بخورد.

معاون امور فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت ادامه داد: برای دستیابی به شاخصه‌های موفقیت در حوزه درمان و سلامت نیاز است با همت جامعه علوم پزشکی این شاخصه‌ها را با محوریت عدالت ارتقا دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068011

مهمترین اخبار ایران و جهان: