نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 10:42

ارسال بیش از ۷۲۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه/ اختتامیه هفتم اسفند برگزار می‌شود

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۷۲۰ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است، گفت: این میزان آثار در مقایسه با سال گذشته، حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

محمدهادی صحرایی، رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ششمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب؛ گزارش خبر، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سر مقاله، تیتر، مستند، پادکست، کلیپ و گزارش ویدئویی، عکس، موشن‌گرافی و اینفوگرافی با موضوعات شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»؛ جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب ‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی، عملیات مرصاد و روز کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی - اسلامی اعلام شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۲۰ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است، گفت: این میزان آثار در مقایسه با سال گذشته که ۶۰۴ اثر بوده، حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: اختتامیه این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمانشاه به همراه جشن أعیاد شعبانیه هفتم اسفندماه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آثار منتخب در همه رشته‌ها انتخاب شده، البته در برخی رشته‌ها نفرات اول با توجه به حرفه‌ای بودن کار انتخاب نشدند و فقط نفرات دوم و سوم انتخاب شدند، نفرات اول هر رشته جهت انتخاب در سطح ملی و داوری به تهران ارسال شده و جشن ملی در تاریخ نهم و دهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047499

مهمترین اخبار ایران و جهان: